Unfortunately, there is no such city, but you can contact the managers for clarification
Start writing a city name and we'll help you
{{city.name}}
arrow_scroll_up
UAH
  • EUR
  • £ GBP
  • $ USD
EN


Kiev
Unfortunately, there is no such city, but you can contact the managers for clarification
Start writing a city name and we'll help you
{{city.name}}

About company SunRose

*
*
*
captcha
  • 26.04.2023
    Лілія, Київ
    Величезна благодарність всьому колективу SunRose за оперативність і можливість виконувати побажання клієнта. Дуже вдячна за можливість отримувати належний сервіс по всій Україні!!!Ви найкращі в своїй сфері!
  • 20.04.2023
    Вадим, Дніпро
    оцінка 12 по 5-ти бальній системі
  • 09.04.2023
    Андрій, Звягель
    Замовив і все пройшло як по маслу )) Дуже задоволений я і моя дружина
  • 09.04.2023
    Ірина, Тернопіль
    Подяка колективу компанії SunRose. Доставку замовляла в Рим. Виконано на відмінно! Приємні враження залишились від самого початку співпраці. Дякую за професійність, якісну роботу та гарний настрій. Обов'язково звернуся ще до вас по допомогу. Бажаю успіхів!
  • 04.04.2023
    Ліза, Львів
    Доставка мала бути з 8 до 10, о 9:30 мені написали, але не було можливості відповісти. О 10 мені подзвонили і сказали, що доставка буде о 12. Цього не відбулося. Об 11:30 мене попросили зачекати ще, бо корки і водій не встигає (чому це має бути моєю проблемою не розумію). Перенесли доставку на іншу адресу, яку переплутал або водій, або оператор. В решті решт букет отримала, до букета претензій не маю, на відміну від сервісу
    • Ответ
      Ліза, доброго дня! Дуже вам вдячні за зворотній зв'язок! Замовник дійсно вказав бажаний час доставочки з 8 до 10. По регламенту компанії , ми завжди робимо зізвон з отримувачем перед доставочкою. Нажаль до 10 годинки ми не змогли вийти з вами на зв'язочок. Після того ,як узгодили з вами доставочку, одразу кур'єр виїхав по маршуту. Нажаль були пробки на дорозі, тому одразу попередили о затримці вас, щоб узгодити зручну адресу. Вибачте будь-ласка за всі незручносі з нашої сторони, будемо покращувати наш сервіс. Дуже хотіли подарувати вам гарний настрій та свіжайші квіточки.
  • 29.03.2023
    Карина, Киев
    Нікому не раджу!! !присилають не те що замовляли і кошти ніхто не поверне вам
    • Ответ
      Доброго дня, Каріна. Дуже стурбовані, що ви не задоволені нашої роботою. Ми дуже старались виконати букетик за вашим бажаним фото прикладом. Нажаль наша помилка, що перед оформленням замовлення не узгодили з вами точний квітковий склад. Букетик зробити зі свіжайших квітів для вас та за бажаним фото прикладом. Ми отримали скаргу від вас ,що букетик не такий пишний ,як ви хотіли. Ми одразу все уточнили у флористів та зробили калькуляцію букетика та зробили часткове повернення за всі незручності. Будемо удосконалювати наш сервіс. Вибачте будь-ласка нас, дуже старались зробити все за вашими побажанням, щоб порадувати вашу рідну людину
  • 27.03.2023
    Олена, Київ
    Красно ДЯКУЮ за чудові квіти, своєчасне виконання замовлення, за РАДІСТЬ і ЩАСТЯ як отримувача, так і замовника і від композиції, і від спілкування. Букет, що отримали, виявился краще, ніж той, що замовиляли. Успіху і процвітання Вашій компанії, Божого захисту і допомоги!
  • 21.03.2023
    Нина, Латвия
    Величезне Дякую! Все просто супер! Доставили саме те, що замовляла. Дуже дякую за вашу працю в цей складний час.
  • 20.03.2023
    Василь, Київ
    Якісне виконання замовлення. Додаткові узгодження по якості та наповненню букету. Якість букету відповідає очікуванням. Дякую!
  • 11.03.2023
    Валентина, Берлін
    дякую,як завжди вчасно