About company SunRose
-
20.02.2025Саркіс, Киев★★★★★Замовляв 2 рази квіти на різні події. Дуже оперативно зв'язалися, доставили все в час, всі були задоволені. Квіти свіжі та дуже красиві. Я тепер ваш постійний клієнт))
-
ОтветДякуємо, що поділилися своїм досвідом! 💐 Нам надзвичайно приємно знати, що ви залишилися задоволені сервісом та якістю квітів. Ми завжди раді дарувати вам яскраві емоції! 🌸✨ Чекаємо на ваші нові замовлення! 💖 З повагою команда SunRose
-
-
19.02.2025Дмитрий, Одесса★★★★★Всё отлично)) Буду ещё пользоваться вашими услугами))
-
ОтветДякуємо за ваш відгук! 😊 Нам дуже приємно, що вам сподобалася наша доставка квітів. Будемо раді знову створити для вас атмосферу свята та радості! 🌸💐
-
-
18.02.2025Владимир, Доброполье★★★★★Доставили цветы без задержки, точно в срок. Цветы и оформление букета оказались даже лучше чем на картинке. В следующий раз буду делать заказ только здесь.
-
ОтветДякуємо вам за відгук! 💐 Раді, що все сподобалося. Чекатимемо на ваші нові замовлення та з радістю знову подаруємо вам гарні емоції! 😊✨
-
-
15.02.2025Марія, Олевськ★★★★★Рекомендую! Все вчасно, квіти дуже гарні, дякую за доставку
-
ОтветДякуємо за ваш позитивний відгук! Нам надзвичайно приємно дізнатися, що ви задоволені якістю доставк и квітів та нашим сервісо м. Чекаємо на нові замовл ення !
-
-
15.02.2025Олексій, Харків★★★★★Дякую, квіти свіжі, якісні, кохана задоволена
-
ОтветДякуємо вам за відгук! Нам дуже приємно, що ви задоволені сервісо м та квітами. Завжди раді створювати для вас чудов і моменти! ✨😊
-
-
15.02.2025Петро, З України★★★★★Доповнення, і квіти поганої якості, зовсім не свіжі!!!
-
ОтветМи приносимо вибачення за неприємності, яку ви зазнали через низьку якість квітів. Ми розуміємо, як важливо мати свіжі та якісні продукти. Ми вивчимо цей випадок та вживемо необхідних заходів, щоб запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
-
-
15.02.2025Петро, З України★★★★★Зіпсували сюрприз, доставка відбулася з запізненням більше ніж на 2 години!!! Не раджу, не виконують свої зобов'язання!!!!!!!!
-
ОтветВибачте за незручності, пов'язані з запізненням доставки вашого сюрпризу. Ми розуміємо, як важливо бути вчасно та виконувати зобов'язання. Перепрошуємо за виниклу ситуацію і обіцяємо попрацювати над удосконаленням нашої роботи, щоб у майбутньому такі ситуації не траплялись. Дякуємо за ваше розуміння.
-
-
15.02.2025Николай, Київ★В продолжение: В букете который заказывал 9 веток розовых кустовых пионовидных роз сорта Misty bubbles. А по факту 9 веток красной кустовой розы. Если бы хоть свежие были, но букет не свежий. Пришел с работы, глянул на букет и понял почему получил скупое сообщение "спасибо за цветы".
-
ОтветДякуємо за ваш відгук і щ иро перепрошуємо за затри мку та незручності, які ц е спричинило. Ми розумієм о, наскільки важлива своє часна доставка, особливо для таких особливих подій , і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваш их очікувань. Дякуємо за конструктивні зауваження . Ми обов’язково врахуємо їх, щоб покращити нашу к омунікацію з клієнтами та уникнути подібних ситуац ій у майбутньому. Також п еревіримо питання відпові дності букетів фото.
-
-
15.02.2025Николай, Київ★Заказ выполнен отвратительно, букет не соответствует картике. Вместо кустовых пионовидных роз, обычные кустовые да еще к томуже уже уставшие. Доставка отдельная тема. Время было указано с 18 до 21. Первый раз позвонили, что будет доставка с 11 до 13. Естественно доствку в такое время отказались так, как это было не удобное время( я знаю график любимой и поэтому выбрал время которое указал) Второй раз позвонили и сказали будет доставка в 22.00 на что получили ответ, что уже спит в это время и не сможет забрать. Тогда деньги не вернем. В результате радости "0". Заказывал именно пионовидные, потому, что обычные не воспринимаются тем кому предназначены. А сумма за бурет приличных денег стоит.
-
ОтветДякуємо за ваш відгук і щ иро перепрошуємо за затри мку та незручності, які ц е спричинило. Ми розумієм о, наскільки важлива своє часна доставка, особливо для таких особливих подій , і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваш их очікувань. Дякуємо за конструктивні зауваження . Ми обов’язково врахуємо їх, щоб покращити нашу к омунікацію з клієнтами та уникнути подібних ситуац ій у майбутньому. Також п еревіримо питання відпові дності букетів фото.
-
-
15.02.2025Дмитро, Могилів-Подільский★★★★★Дуже дякую, гарний сервіс та чудові квіти !
-
ОтветДякуємо вам за відгук! 💐 Нам дуже приємно, що ви задоволені сервісом та квітами. Завжди раді створювати для вас чудові моменти! ✨😊
-