About company SunRose
-
14.02.2025Петро, Пістинь★Квіти повна хуйня люди ціна за кущову троянду 235-250 грн то капець і при тому квіти простояли 3 дні і просто до них доторкнутися і все розпадуться мають по факту вернути гроші але ні ці взяли і заблокували мене хах
-
ОтветДякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас залишилися негативні враження. Хочемо зазначити, що всі наші квіти свіжі, і фото перед відправкою це підтверджують. Ми несемо відповідальність за якість квітів протягом 24 годин після отримання, а їх подальший стан залежить від умов догляду. Також хочемо нагадати, що заміну квітів було узгоджено з вами. Якщо у вас залишились питання, ви завжди можете звернутися до нас для консультації.
-
-
14.02.2025Світлана, Португалія★★★★★Дуже вдячна швидко вчасно дякую
-
ОтветДякуємо за ваше замовлення та довіру! 💐 Нам дуже приємно, що ви обрали саме нас. Ми раді, що могли стати частиною вашого особливого моменту.
-
-
14.02.2025Максим, Київ★Дуже погана логістика ,привезли замовлення запізненням в 4 години ,не попередили про то що буде затримка
-
ОтветЩиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важлива своєчасна доставка, і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваші очікування. Ми обов’язково розберемося в ситуації та зробимо висновки, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за ваш відгук – він допомагає нам ставати кращими.
-
-
14.02.2025Олексій, Ізраїль★★★★★Дуже гарний сервіс.Другий раз роблю замовлення.Вчасна доставка.приємне обслуговування,свіжі квіти.
-
ОтветДякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 Нам дуже приємно, що ви вдруге обираєте наш сервіс. Раді, що якість квітів, вчасна доставка та обслуговування вам сподобалися. Завжди готові радувати вас знову! 😊
-
-
14.02.2025Сергій, Чернівці★★★★Зробив замовлення на день наперед, щоб непрогадати з часом і все таке, типу щоб не було ніяких траблів, по типу ваше замовлення втрачене, або щось подібне. Доставили все вчасно, дружині сподобалося. Загалом рекомендую. Єдине що хотів би додати. Було б добре, якби при замовленні з вами хтось зв'язався, і підтвердив все те що вказано у замовленні. А так сам знайов контакт, щоб уточнити всі моменти!
-
ОтветДякуємо вам за відгук і довіру! 💐 Розуміємо, наскільки важливо, щоб усе було чітко та без зайвих хвилювань, тому раді, що доставка була вчасною і дружині сподобалося. Дякуємо за конструктивне зауваження! Ми врахуємо це та покращимо комунікацію, щоб підтвердження замовлення було ще зручнішим для наших клієнтів. Будемо раді вашим новим зверненням! 😊
-
-
13.02.2025Оксана, Тернопіль★★Зробили замовлення на доставку квітів на ДН за день на перед на 11.00 -11.15, по факту доставили із затримкою на три години о 13.15 зсилаючись на сильне перезавантаження. Впродовж двох годин телефонувала, обіцяють зв’язатися з кур’єром і не передзвонюють, і так три рази. Сервіс бажає кращого. Порада: якщо замовляєте, ставте в запас кілька годин. Побажання для фірми: повідомляйте, що завантажені наперед, тоді замовник буде розуміти на що слід розраховувати. І ще нь’юанс : на фото букет був трішки інший.
-
ОтветДякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важлива своєчасна доставка, особливо для таких особливих подій, і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваших очікувань. Дякуємо за конструктивні зауваження. Ми обов’язково врахуємо їх, щоб покращити нашу комунікацію з клієнтами та уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Також перевіримо питання відповідності букетів фото.
-
-
13.02.2025Parvina, USA★★★★★Завжди надійний сервіс. Дуже дякую!
-
ОтветДякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 Нам приємно, що ви задоволені нашим сервісом. Завжди раді вам допомогти! 😊
-
-
09.02.2025Олександра, Нікополь★★★★★Доставка була в м.Калуш, все добре іменинниця булазадоволена. Дякую!!!
-
ОтветДякуємо вам за відгук! 💐 Радий, що доставка в м. Калуш пройшла добре і іменинниця залишилася задоволеною. Будемо раді радувати вас знову! 😊
-
-
31.01.2025Василь, Київ★★★★★Дуже нервував, бо у отримувача був день народження, а СМС про вручення отримав лише наступного дня. Доставка була в проміжок 20.00-20.30. Дізнатись про статус я не міг, бо час пізній. АЛЕ КУР'ЄР ЯКИЙ ДОСТАВЛЯВ МІГ БИ ВІДПРАВИТИ СМС!!! Коли доставили і в який час можу тільки розраховувати зі слів компанії. Надіюсь, що все доставлено як і заказував.
-
ОтветШановний Василь, Дякуємо за ваш відгук! Ми розуміємо, що для вас було важливо отримати підтвердження про доставку вчасно, особливо у такий важливий день. Хочемо звернути увагу, що відповідно до наших умов, що розміщені на сайті та є загальнодоступними, компанія не гарантує надсилання SMS або email-повідомлень, оскільки на їхню доставку можуть впливати різні технічні фактори, такі як обмеження з боку мобільного оператора, переповнена пам’ять телефону чи фільтри поштової скриньки. Щодо кур'єра – його основне завдання забезпечити доставку точно за адресою та в обраний часовий проміжок. Ми обов'язково врахуємо ваші зауваження і ще раз проаналізуємо, як можемо покращити комунікацію з клієнтами. Якщо у вас залишились питання або вам потрібна додаткова інформація щодо вашого замовлення, ми будемо раді допомогти! Дякуємо, що обрали наш сервіс, і сподіваємось, що квіти подарували радість отримувачу. З найкращими побажаннями, SunRose
-
-
29.01.2025Андрей, Дружковка★★★★★Спасибо Жене понравилось
-
ОтветДякуємо вам за відгук! 😊 Раді, що вашій дружині сподобався букет. Будемо щасливі порадувати вас знову! 💐
-