Unfortunately, there is no such city, but you can contact the managers for clarification
Start writing a city name and we'll help you
{{city.name}}
arrow_scroll_up
UAH
  • EUR
  • £ GBP
  • $ USD
EN

Kyiv
Unfortunately, there is no such city, but you can contact the managers for clarification
Start writing a city name and we'll help you
{{city.name}}

About company SunRose

*
*
*
  • 14.02.2025
    Петро, Пістинь
    Квіти повна хуйня люди ціна за кущову троянду 235-250 грн то капець і при тому квіти простояли 3 дні і просто до них доторкнутися і все розпадуться мають по факту вернути гроші але ні ці взяли і заблокували мене хах
    • Ответ
      Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас залишилися негативні враження. Хочемо зазначити, що всі наші квіти свіжі, і фото перед відправкою це підтверджують. Ми несемо відповідальність за якість квітів протягом 24 годин після отримання, а їх подальший стан залежить від умов догляду. Також хочемо нагадати, що заміну квітів було узгоджено з вами. Якщо у вас залишились питання, ви завжди можете звернутися до нас для консультації.
  • 14.02.2025
    Світлана, Португалія
    Дуже вдячна швидко вчасно дякую
    • Ответ
      Дякуємо за ваше замовлення та довіру! 💐 Нам дуже приємно, що ви обрали саме нас. Ми раді, що могли стати частиною вашого особливого моменту.
  • 14.02.2025
    Максим, Київ
    Дуже погана логістика ,привезли замовлення запізненням в 4 години ,не попередили про то що буде затримка
    • Ответ
      Щиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важлива своєчасна доставка, і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваші очікування. Ми обов’язково розберемося в ситуації та зробимо висновки, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за ваш відгук – він допомагає нам ставати кращими.
  • 14.02.2025
    Олексій, Ізраїль
    Дуже гарний сервіс.Другий раз роблю замовлення.Вчасна доставка.приємне обслуговування,свіжі квіти.
    • Ответ
      Дякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 Нам дуже приємно, що ви вдруге обираєте наш сервіс. Раді, що якість квітів, вчасна доставка та обслуговування вам сподобалися. Завжди готові радувати вас знову! 😊
  • 14.02.2025
    Сергій, Чернівці
    Зробив замовлення на день наперед, щоб непрогадати з часом і все таке, типу щоб не було ніяких траблів, по типу ваше замовлення втрачене, або щось подібне. Доставили все вчасно, дружині сподобалося. Загалом рекомендую. Єдине що хотів би додати. Було б добре, якби при замовленні з вами хтось зв'язався, і підтвердив все те що вказано у замовленні. А так сам знайов контакт, щоб уточнити всі моменти!
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук і довіру! 💐 Розуміємо, наскільки важливо, щоб усе було чітко та без зайвих хвилювань, тому раді, що доставка була вчасною і дружині сподобалося. Дякуємо за конструктивне зауваження! Ми врахуємо це та покращимо комунікацію, щоб підтвердження замовлення було ще зручнішим для наших клієнтів. Будемо раді вашим новим зверненням! 😊
  • 13.02.2025
    Оксана, Тернопіль
    Зробили замовлення на доставку квітів на ДН за день на перед на 11.00 -11.15, по факту доставили із затримкою на три години о 13.15 зсилаючись на сильне перезавантаження. Впродовж двох годин телефонувала, обіцяють зв’язатися з кур’єром і не передзвонюють, і так три рази. Сервіс бажає кращого. Порада: якщо замовляєте, ставте в запас кілька годин. Побажання для фірми: повідомляйте, що завантажені наперед, тоді замовник буде розуміти на що слід розраховувати. І ще нь’юанс : на фото букет був трішки інший.
    • Ответ
      Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важлива своєчасна доставка, особливо для таких особливих подій, і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваших очікувань. Дякуємо за конструктивні зауваження. Ми обов’язково врахуємо їх, щоб покращити нашу комунікацію з клієнтами та уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Також перевіримо питання відповідності букетів фото.
  • 13.02.2025
    Parvina, USA
    Завжди надійний сервіс. Дуже дякую!
    • Ответ
      Дякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 Нам приємно, що ви задоволені нашим сервісом. Завжди раді вам допомогти! 😊
  • 09.02.2025
    Олександра, Нікополь
    Доставка була в м.Калуш, все добре іменинниця булазадоволена. Дякую!!!
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук! 💐 Радий, що доставка в м. Калуш пройшла добре і іменинниця залишилася задоволеною. Будемо раді радувати вас знову! 😊
  • 31.01.2025
    Василь, Київ
    Дуже нервував, бо у отримувача був день народження, а СМС про вручення отримав лише наступного дня. Доставка була в проміжок 20.00-20.30. Дізнатись про статус я не міг, бо час пізній. АЛЕ КУР'ЄР ЯКИЙ ДОСТАВЛЯВ МІГ БИ ВІДПРАВИТИ СМС!!! Коли доставили і в який час можу тільки розраховувати зі слів компанії. Надіюсь, що все доставлено як і заказував.
    • Ответ
      Шановний Василь, Дякуємо за ваш відгук! Ми розуміємо, що для вас було важливо отримати підтвердження про доставку вчасно, особливо у такий важливий день. Хочемо звернути увагу, що відповідно до наших умов, що розміщені на сайті та є загальнодоступними, компанія не гарантує надсилання SMS або email-повідомлень, оскільки на їхню доставку можуть впливати різні технічні фактори, такі як обмеження з боку мобільного оператора, переповнена пам’ять телефону чи фільтри поштової скриньки. Щодо кур'єра – його основне завдання забезпечити доставку точно за адресою та в обраний часовий проміжок. Ми обов'язково врахуємо ваші зауваження і ще раз проаналізуємо, як можемо покращити комунікацію з клієнтами. Якщо у вас залишились питання або вам потрібна додаткова інформація щодо вашого замовлення, ми будемо раді допомогти! Дякуємо, що обрали наш сервіс, і сподіваємось, що квіти подарували радість отримувачу. З найкращими побажаннями, SunRose
  • 29.01.2025
    Андрей, Дружковка
    Спасибо Жене понравилось
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук! 😊 Раді, що вашій дружині сподобався букет. Будемо щасливі порадувати вас знову! 💐