About company SunRose
-
18.11.2024Світлана, Стрий★★★★★Дуже сподобалась доставка квітів! Букет був неймовірний – свіжі квіти, гарно оформлені. Доставили швидко і без проблем. Все супер, рекомендую!
-
ОтветДуже вдячні за ваш чудовий відгук! Нам приємно, що вам сподобалася доставка та букет. Завжди раді дарувати вам красу та радість! Дякуємо за рекомендації!🌸😊
-
-
15.11.2024Ксенія, Бровари★Фото букетів не відповідає в результаті замовлення, складений букет не охайно, намотано багато бумаги, квіти маленькі, не як на сайті, і доставка буда з запізненням майже годину, без попередження про це. Замовляла букет мамі на день народження, краще б гроші подарувала, дуже не задоволена
-
ОтветДякуємо за ваш відгук і вибачаємося за те, що не виправдали ваших очікувань. Нам дуже шкода, що ви залишилися незадоволені якістю букета та обслуговуванням. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваші зауваження, щоб покращити наш сервіс і уникнути таких ситуацій у майбутньому. Ваше задоволення — наш пріоритет, і ми дуже цінуємо ваші відгуки для подальшого розвитку.
-
-
01.11.2024Лиля, Харків★★★★★Дуже швидко доставили, ще й у самий день замовлення! Дякую ❤️
-
ОтветДякуємо за ваш відгук! Ми завжди намагаємося доставляти замовлення максимально швидко, щоб ви залишалися задоволені нашим сервісом. ❤️
-
-
30.10.2024Анна, Toronto★★★★★Дуже класний сервіс! Все гарно і швидко доставили! Дякую вам велике!
-
ОтветДякуємо вам за чудовий відгук! 🥰 Нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені сервісом. Завжди раді старатися для вас! 🚚✨
-
-
27.10.2024Любов, Вінниця★★★★★Враження дуже позитивні,не виникло жодних проблем.Все гарно і якісно.Головне що дитина була дуже задоволена.Дякуєм за вашу працю
-
ОтветДякуємо за ваш чудовий відгук! 😊 Нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені, і найголовніше – що дитина щаслива. 💐 Завжди раді старатися для вас!
-
-
24.10.2024Ірина, Нідерланди★★★★★Дуже дякую, швидко і якісно! Передзвонили по наявності квітів і ми все вирішили!
-
ОтветДякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені сервісом. Звертайтеся ще!
-
-
21.10.2024Николай, Чернигов★★★★★Спасибо за ваш труд. Вы приносите людям радость и тепло. Спасибо всем, кто помогал в выполнении моего заказа. Счастья вам и удачи.
-
ОтветСпасибо вам за тёплые слова! Нам очень приятно знать, что наши цветы приносят радость и тепло. Мы всегда стараемся выполнять каждый заказ на самом высоком уровне. Желаем вам счастья и будем рады видеть вас снова!
-
-
21.10.2024ZAIKA, М. КОНОТОП★★★★★Благодарю вас
-
ОтветБольшое спасибо вам за добрые слова! Мы рады, что смогли вас порадовать. Всегда будем рады вашим заказам!
-
-
20.10.2024Оксана, США★★★★★Доставка була зроблена вчасно. Я замовила квіти завчасно, проплатила , але за два дні до доставки отримала повідомлення що потрібно ще доплатити. Я не мала часу сперечатися та шукати інші варіанти. Звісно я заплатила, але залишилася з ненайкращими відчуттями . Тому рекомендую іншим клієнтам перевіряти і фірму і свої замовлення.
-
ОтветДякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас виникли неприємні відчуття через додаткову оплату. Ми постараємося вдосконалити наші процеси, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Для нас важливо, щоб кожен клієнт був задоволений, і ми цінуємо ваші зауваження. Ще раз дякуємо за ваше замовлення, і сподіваємось, що зможемо змінити вашу думку наступного разу!
-
-
19.10.2024Александр, Одесса★Только что получил букет Романтизм и вместе с ним потерял всю романтику. Букет пришел с "кремовой" лилией, как заявляет продавец, хотя на моих фото она явно желтая. Естественно, никто замену цвета лилии со мной не согласовал, а именно этот цветок являлся основным в букете для девушки. Извинения со стороны компании букет не изменили: о возврате или замене речи и не шло. 7% скидка, предложенная в качестве извинений, говорит об отношении к клиенту сама за себя. Оплата заранее - это кот в мешке. Будьте внимательны и не попадайте в такую ситуацию. Оправдывать никого не буду. Выводы делайте сами. Свой я уже сделал.
-
ОтветДоброго дня, Олександр. Дуже вдячні за ваш відгук. Вибачаємось, що ви залишились незадоволені. Лілія в складі букету вказана білого кольору і в вашому букеті вона була саме такою. Зеленкуватий відтінок квітка мала по причині своєї свіжості, так я не до кінця була розкрита в бутоні. Це можна побачити по ще закритим бутонам на гілці у вашому букеті. Заміни кольору без узгодження з замовником ми не робимо, в вашому випадку - заміни по складу не було, все відповідало представленому складу на сайті до букету. Дуже прикро, що так сталося. Будемо покращувати свій сервіс.
-