На жаль, такого міста немає, але Ви можете звернутися до менеджерів для уточнення
Почніть вводити назву міста, а ми вам підкажемо
{{city.name}}
arrow_scroll_up
UAH
  • EUR
  • £ GBP
  • $ USD
UK

Київ
На жаль, такого міста немає, але Ви можете звернутися до менеджерів для уточнення
Почніть вводити назву міста, а ми вам підкажемо
{{city.name}}

О компанії SunRose

*
*
*
  • 14.02.2025
    Сергій, Чернівці
    Зробив замовлення на день наперед, щоб непрогадати з часом і все таке, типу щоб не було ніяких траблів, по типу ваше замовлення втрачене, або щось подібне. Доставили все вчасно, дружині сподобалося. Загалом рекомендую. Єдине що хотів би додати. Було б добре, якби при замовленні з вами хтось зв'язався, і підтвердив все те що вказано у замовленні. А так сам знайов контакт, щоб уточнити всі моменти!
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук і довіру! 💐 Розуміємо, наскільки важливо, щоб усе було чітко та без зайвих хвилювань, тому раді, що доставка була вчасною і дружині сподобалося. Дякуємо за конструктивне зауваження! Ми врахуємо це та покращимо комунікацію, щоб підтвердження замовлення було ще зручнішим для наших клієнтів. Будемо раді вашим новим зверненням! 😊
  • 13.02.2025
    Оксана, Тернопіль
    Зробили замовлення на доставку квітів на ДН за день на перед на 11.00 -11.15, по факту доставили із затримкою на три години о 13.15 зсилаючись на сильне перезавантаження. Впродовж двох годин телефонувала, обіцяють зв’язатися з кур’єром і не передзвонюють, і так три рази. Сервіс бажає кращого. Порада: якщо замовляєте, ставте в запас кілька годин. Побажання для фірми: повідомляйте, що завантажені наперед, тоді замовник буде розуміти на що слід розраховувати. І ще нь’юанс : на фото букет був трішки інший.
    • Ответ
      Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важлива своєчасна доставка, особливо для таких особливих подій, і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваших очікувань. Дякуємо за конструктивні зауваження. Ми обов’язково врахуємо їх, щоб покращити нашу комунікацію з клієнтами та уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Також перевіримо питання відповідності букетів фото.
  • 13.02.2025
    Parvina, USA
    Завжди надійний сервіс. Дуже дякую!
    • Ответ
      Дякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 Нам приємно, що ви задоволені нашим сервісом. Завжди раді вам допомогти! 😊
  • 09.02.2025
    Олександра, Нікополь
    Доставка була в м.Калуш, все добре іменинниця булазадоволена. Дякую!!!
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук! 💐 Радий, що доставка в м. Калуш пройшла добре і іменинниця залишилася задоволеною. Будемо раді радувати вас знову! 😊
  • 31.01.2025
    Василь, Київ
    Дуже нервував, бо у отримувача був день народження, а СМС про вручення отримав лише наступного дня. Доставка була в проміжок 20.00-20.30. Дізнатись про статус я не міг, бо час пізній. АЛЕ КУР'ЄР ЯКИЙ ДОСТАВЛЯВ МІГ БИ ВІДПРАВИТИ СМС!!! Коли доставили і в який час можу тільки розраховувати зі слів компанії. Надіюсь, що все доставлено як і заказував.
    • Ответ
      Шановний Василь, Дякуємо за ваш відгук! Ми розуміємо, що для вас було важливо отримати підтвердження про доставку вчасно, особливо у такий важливий день. Хочемо звернути увагу, що відповідно до наших умов, що розміщені на сайті та є загальнодоступними, компанія не гарантує надсилання SMS або email-повідомлень, оскільки на їхню доставку можуть впливати різні технічні фактори, такі як обмеження з боку мобільного оператора, переповнена пам’ять телефону чи фільтри поштової скриньки. Щодо кур'єра – його основне завдання забезпечити доставку точно за адресою та в обраний часовий проміжок. Ми обов'язково врахуємо ваші зауваження і ще раз проаналізуємо, як можемо покращити комунікацію з клієнтами. Якщо у вас залишились питання або вам потрібна додаткова інформація щодо вашого замовлення, ми будемо раді допомогти! Дякуємо, що обрали наш сервіс, і сподіваємось, що квіти подарували радість отримувачу. З найкращими побажаннями, SunRose
  • 29.01.2025
    Андрей, Дружковка
    Спасибо Жене понравилось
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук! 😊 Раді, що вашій дружині сподобався букет. Будемо щасливі порадувати вас знову! 💐
  • 28.01.2025
    Igor, Slavyta
    Донька дуже раділа , дуже гарний букет, ДЯКУЄМО ВАМ ЗА ВАШУ ПРАЦЮ!!!. ВИ ЧУПЕР
    • Ответ
      Дякуємо вам за такі теплі слова! 😊 Нам дуже приємно, що букет приніс радість вашій доньці. Це найкраща нагорода для нас! 💐 Щиро вдячні за вашу довіру! ❤️
  • 25.01.2025
    Ганна, Київ
    Доставлено навіть в село Блощинці, рекомендую!!! Дякую за гарну роботу!
    • Ответ
      Дякуємо вам за відгук! 😊 Нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені нашою роботою.
  • 25.01.2025
    Катерина, Йорданія, Амман
    Зараз на фото помітила,що троянди принесли білі. А замовляла я кремові
    • Ответ
      Дякуємо за ваші відгуки і перепрошуємо за цю ситуацію. Наш флорист надсилав фото композиції перед доставкою, а на фото троянди здавалися кремовими. Можливо, через освітлення чи інші фактори колір виглядає інакше. Нам дуже шкода, що це спричинило незручності.
  • 25.01.2025
    Катерина, Йорданія, Амман
    Дуже дякую за доставку квітів. Квіти дуже гарні, свіжі. Доставка вчасна. Кур'єр привітний . Швидко та зручно. Також дякую що підтримували зв'язок через телеграм. Відповіді були швидкі та коректні. Тільки не вистачає в переліку замовлень квітів поштучно. Вибір цукерок невеликий. Кошики та букети з цукерками-більшість снікерси,марси і т.д. мало українських цукерок. Бажаю вам творчих успіхів! Миру! Слава Україні!
    • Ответ
      Дякуємо за ваші відгуки і теплі слова! 🌸 Нам дуже приємно, що ви залишилися задоволені як квітів, вчасною доставкою та привітністю кур'єра. Ми раді, що наш сервіс був для вас зруч Особливо дякуємо за ваші зауваження! Ми обов’язково розглянемо можливість додати квіти поштучно та розширити асортимент цукерок, зокрема українських, щоб краще відповідати вашим очікуванням. Ваші побажання Дякуємо за довіру та ваші побажання! Миру нам всім! Слава Україні! 💙💛