На жаль, такого міста немає, але Ви можете звернутися до менеджерів для уточнення
Почніть вводити назву міста, а ми вам підкажемо
{{city.name}}
arrow_scroll_up
UAH
  • EUR
  • £ GBP
  • $ USD
UK

Київ
На жаль, такого міста немає, але Ви можете звернутися до менеджерів для уточнення
Почніть вводити назву міста, а ми вам підкажемо
{{city.name}}

Питання-відповідь

Питання з оформлення замовлення і оплати

Ви можете оформити замовлення на нашому сайті. Для цього Вам необхідно вибрати місто доставки, бажаний букет, квіткову композицію або подарунок в категоріях на сайті, клікнути на кнопку "замовити", а потім "оформити замовлення". Постарайтеся максимально докладно заповнити форму замовлення. Для початку вкажіть свої дані, потім виберете дату і час доставки, вкажіть дані одержувача і текст листівки. Завершивши оформлення замовлення, Ви потрапите на сторінку оплати, де Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб оплати. Ви можете оформити замовлення в телефонному режимі, зв'язавшись з нашим менеджером за номерами телефону зазначеним на сайті. Або ж замовити зворотній дзвінок і менеджер сам передзвонить. На сайті доступний онлайн-чат, де Ви можете задати будь-яке Ваше запитання менеджеру і оформити замовлення.
Всі платежі проводяться через системи електронних платежів LiqPay, Platon, WayForPay, 2Checkout, що гарантує абсолютну безпеку перекладу Ваших грошових коштів. Після того, як транзакція буде здійснена, всі дані вашої карти негайно видаляються, це гарантує безпеку Вашого платежу і конфіденційність даних Вашої кредитної карти.
Ви можете оплатити замовлення будь-яким зручним для Вас способом. Безготівковим платежем в онлайн режимі на нашому сайті, здійснити оплату на розрахунковий рахунок, на картку ПриватБанку, на карту Ощадбанку, здійснити оплату через Яндекс Гроші, WebMoney, оплатити замовлення через Приват24, готівкою через платіжний термінал IBOX. А також оплатити букет кур'єру, готівкою при отриманні. Більш детально з варіантами оплати Ви можете ознайомитися на цій сторінці: способи оплати.

Питання щодо доставки

/uk Компанія SunRose здійснює доставку квітів по всій Україні. В обласних центрах доставка безкоштовна. Можливість доставки у віддалені населені пункти України і за кордоном необхідно уточнювати у менеджера, також Ви можете вибрати населений пункт, в який хочете здійснити доставку букета по цьому посиланню: вибір міста доставки.
Ви можете замовити квіти з будь-якої точки світу. Для цього Вам достатньо оформити замовлення на нашому сайті та сплатити його зручним для Вас способом. Також Ви можете зв'язатися з нашими менеджерами по телефону або в Viber, WhatsApp, Skype, Telegram і т.д.
При оформленні замовлення на сайті Ви можете вказати, що бажаєте отримати фотозвіт, а також повідомити цю інформацію менеджеру. Якщо одержувач буде не проти, ми сфотографуємо його з букетом і надішлемо Вам фотографію доставки на електронну пошту, вказану у Вашому замовленні.
Не сумнівайтеся, ми обов'язково доставимо Ваше замовлення. Наша компанія працює на ринку доставки квітів вже понад 8 років. Оформивши замовлення на сайті, Ви отримаєте повідомлення на свій номер телефону і на пошту, зазначені в замовленні. Після того, як доставка буде здійснена, Ви також отримаєте про це SMS повідомлення.
Ви залишаєте нам номер одержувача, якому адресована доставка квітів, наш кур'єр зв'язується з ним, ми не розкриваємо сюрприз, а повідомляємо одержувача, що йому адресовано рекомендований лист або посилка і уточнюємо де і як йому зручно буде його отримати. Ми не говоримо, що це квіти, сюрприз залишається не розкритим.
Звичайно, ми не розкриваємо імені відправника. Ви також можете оформити замовлення на нашому сайті анонімно, для цього достатньо клікнути на кнопочку "Анонімно" при оформленні замовлення. До кожного букету ми даруємо листівку, в якій Ви можете написати своє привітання і побажання і вказати своє ім'я, якщо це необхідно.
Існує 2 варіанти доставки:
  • Якщо Ви знаєте точну адресу одержувача і те, що у вказаний Вами час доставки одержувач буде знаходиться за адресою, наш кур'єр доставить букет без попереднього дзвінка з одержувачем.
  • Якщо Ви не знаєте точної адреси, вказали дані не повністю, а так само нашому менеджеру не вдалося з Вами зв'язатися і уточнити деталі, то доставка буде здійснюватися по зізвону з одержувачем. Нагадаємо, що ми не розкриваємо сюрприз, наш кур'єр повідомить одержувачеві, що йому хочуть доставити рекомендований лист і уточнити зручний для одержувача час і адресу доставки.

Поширені запитання

Після того, як кур'єр вручає букет одержувачу, Вам приходить SMS повідомлення на Ваш номер телефону, а також повідомлення на електронну пошту, про те, що букет доставлений.
Наші флористи намагаються максимально точно виконати замовлену Вами композицію. У виняткових випадках і при відсутності на складі деяких видів квітів, наші флористи проводять заміну квітки (тільки при узгодженні з Вами), але при цьому концепція квіткової композиції зберігається. Також винятком можуть стати букети в коробці, колір коробочки може відрізнятись від того, який на фото, але наш менеджер обов'язково повідомить Вас про це.
Щодня нам приходять свіжі поставки квітів, майже всі букети є в наявності, за винятком композицій з сезонними квітами. Про наявність букетів з сезонними квітами, такими як ромашки, піони, тюльпани та інші, краще уточнити у менеджера. У тому випадку, якщо якась квітка надійшла на склад неналежної якості, наші менеджери обов'язково повідомлять Вам про це і запропонують можливі альтернативні варіанти заміни за кольором і вартості.
Ви можете звернутися до нашого менеджера, будь-яким зручним для Вас способом (наприклад: в чаті на сайті, по телефону, в skype і т.д.), Повідомити йому номер Вашого замовлення і попросити внести зміни.
Для постійних клієнтів нашого інтернет-магазину доставки квітів, є знижка в розмірі 5%.
1.Проверіть статус замовлення, ви можете на головній сторінці, клікнувши в шапці сайту на кнопку: "статус замовлення".

2.Указав в віконці номер Вашого замовлення ви дізнаєтеся всю необхідну інформацію про доставку.

Також Ви можете уточнити інформацію про своє замовлення у нашого менеджера.