О компании SunRose
-
07.04.2025Ольга, Киев★★★★★Я тот самый недовольный клиент, который ниже писал плохой отзыв. Разрешили конфликтную ситуацию Спасибо вам большое за лояльность и понимание. Ошибки совершают все, важно как их исправляют. Рекомендую !
-
ОтветДякуємо дуже вам за ваше розуміння. Ми дуже стараємось для вас, нам важлива співпраця з вами та щоб ви були задоволені. Завдяки вашим зверненням ми покращуємо нашу роботу і бачимо слабкі місця. Дякуємо, що допомагаєте ставати краще та розвиватись.
-
-
07.04.2025Ігор, Харьков★★★★★Спасибо большое, очень выручили) Помогли порадовать девушку, все довольны
-
ОтветДякуємо вам за такі теплі слова! 💐 Нам над звичайно приємно, що вам усе сподобалося! Ваша під тримка мотивує нас стават и ще кращими. Будемо раді знову радувати вас прекр асними квітами! 🌸
-
-
07.04.2025Юлия, Летичев★★★★★Все прошло хорошо))) Спасибо за помощь
-
ОтветДуже раді чути, що вам вс е сподобалося! 😊 Дякуємо за довіру та теплі слова! Будемо й надал і радувати вас якісним се рв ісом і гарними букетам и. 💐💖
-
-
07.04.2025Serge, Italy★★★★★I want to express my gratitude for helping to please my family and friends from another country. More good clients to you
-
ОтветWe are very happy to hear that you liked everything! 😊Thank you for your trust and kind words! We will continue to delight you with quality service and beautiful bouquets. 💐💖
-
-
06.04.2025Виктор, Шепетовка★★★★★Вдячний за допомогу з сюрпризом, жінка задоволена Гарна робота
-
ОтветДуже дякуємо за теплі слова! 😊 Нам приємно знати, що сюрприз вдався, а Ваша жінка залишилася задоволеною. Ми завжди стараємося зробити кожну доставку особливою. Будемо раді бачити Вас знову!
-
-
06.04.2025Ирина, Павлоград★★★★★Большая благодарность за доставку, цветы и шарики, именинница довольна. Доставка в указанное время, спасибо Вам огромное. Второй раз заказываю.
-
ОтветДякуємо вам за такі теплі слова! 💐 Нам надзвичайно приємно, що іменинниця залишилась задоволеною, а доставка пройшла вчасно. Дуже цінуємо вашу довіру та повторне замовлення — для нас це найкраща нагорода! Будемо раді дарувати радість і надалі! 🎈✨
-
-
06.04.2025Оксана, Кривой Рог★★★★★Хочу сказать спасибо компании, девочкам менеджерам. Всегда помогут с выбором букета, прислушиваются к пожеланиям) Человек был очень рад получить прекрасный букет, мы, как заказчики остались очень довольны Рекомендую 100%
-
ОтветДоброго дня, дуже раді що змогли виправдати вашу довіру. Будемо раді знову стати в нагоді. Звертайтесь ще, ми завжди з радістю допоможемо та проконсультуємо. Команда SunRose/
-
-
06.04.2025Анонім, Київ★★★★★Вдячні за швидку доставку, букет відповідає опису, гарно проконсультували, доставили вчасно
-
ОтветДоброго дня,дуже вдячні за ваші слова. Звертайтесь,будемо раді допомогти вам знову.Команда SunRose/
-
-
05.04.2025Ольга, Киев★Обслуживание и отношение -ужас!!!!! Испорченное настроение в праздничный день! Очень жалко что я не могу прикрепить фотографию букета который вы сделали за 2500 грн!!! Я написала что хочу указать текст в открытки , пока я его выбирала , не спросив ничего, букет отправили .. Я просила показать перед отправкой букет -никто ничего не показал. Я уже молчу про то что букет просто ужас, альстромерии нужно чистить от лишней зелени иначе букет выглядит как сорняк просто. Звонила несколько раз , хотела поговорить , никто говорить не хочет -не перезвонили , не ответили. Просто стыдно за такое поздравление , хуже я в своей жизни букета не видела Вместо того чтобы извиниться , мне рассказали что это я виновата и они молодцы! Вы должны создавать красоту и приносить людям счастье , а вы создали в моем случае просто ужас какой то и испортили настроение что мне пришлось извиняться за букет, который человек получил и заказывать новый в другом месте !
-
ОтветДоброго дня, шановна Ольга. Ми переглянули інформацію стосовно вашого замовлення. Нам прикро, що ви залишились незадоволені. Ми обовʼязково зробимо для себе висновки та додамо відмітки до вас, як до клієнта на майбутнє, що без погодження композиції чи рекомендацій, як має бути зачищена квітка, в роботу замовлення передавати не будемо. Будемо працювати згідно заявленого регламенту по часу доставки, до 3 годин, на випадок, якщо у вас зʼявляться побажання в змінах до букету або інші додатки до замовлення. Дякуємо за ваш відгук, ваше звернення. Будемо покращувати свою роботу, сервіс. На ваше наступне замовлення даруємо знижку у розмірі 10% або коробку цукерок за наш рахунок. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими, звертаючи увагу на наші недоліки в обслуговуванні. Завдяки цьому ми бачимо, де нам треба покращувати свою роботу. Бажаємо вам гарного дня. Дякуємо за розуміння. Ми взяли в опрацювання результат вашого замовлення та проведемо роботу над недоліками.
-
-
04.04.2025Саша, Снятин★★★★★Спасибо большое за доставку, помогли сделать сюрприз любимой
-
ОтветДуже раді чути, що вам вс е сподобалося! 😊 Дякуємо за довіру та тепл і слова! Будемо й надалі радувати вас якісним серв ісом і гарними букетами. 💐💖
-