О компании SunRose
-
15.02.2025Володимир, Коростень★★★★★Все доставили вчасно, не зважаючи на велику навантаженість у свято, узгодили всі питання по квітам. Дуже задоволений. Раджу, сервіс гарний, дуже стараються.
-
ОтветДякуємо за ваш позитивний відгук! Нам надзвичайно приємно дізнатися, що ви задоволені якістю доставки квітів та нашим сервісом. Ваша доброзичливість і вдячність надихають нашу команду продовжувати працювати на найвищому рівні.
-
-
15.02.2025Вячеслав, Дергачі★★★★★Все добре
-
ОтветДякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 На м приємно, що ви задоволе ні нашим сервісом. Завжди раді вам допомогти!
-
-
15.02.2025Артём, Одесса★★★★★Всё супер . Будем брать ещё)
-
ОтветДякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 На м приємно, що ви задоволе ні нашим сервісом. Завжди раді вам допомогти! Чекаємо на нові замовлення
-
-
14.02.2025Володимир, СМТ. ДРАБІВ, на даний час м.Сумми★★★★★Замовлення зроблине 13.02 вдень, на 14.02 з 8:00 до 13:00, не було виконане. Квіти не доставили, інфориації ніякої не надали. Прошу повернути кошти!
-
ОтветДоброго дня,будь ласка надайте актуальний номер замовлення щоб ми могли з вами зв'язатись. У нашій системі немає даного номеру замовлення.
-
-
14.02.2025Анатолий, Борисполь★★★★★Цветы привезли в хорошем качестве
-
ОтветДякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 На м приємно, що ви задоволе ні нашим сервісом. Завжди раді вам допомогти!
-
-
14.02.2025Петро, Сколе★Квіти я замовляв 11.02 на 16:00 прийшли квіти 11.2 у восьмій ранку без попередження отримувача це перша я заказав 25 троянд а вони рішили привезти на свій вибір я так розумію 11 кущових троянд за 3к грн це просто ужас квіти прийшли вже в поганому стані при тому написав я менеджеру її відповідь це ваш вибір і ваші проблеми і просто видалила чат і рішила що краще мене заблокувати Нікому не пораджу цей сервіс
-
14.02.2025Петро, Пістинь★Квіти повна хуйня люди ціна за кущову троянду 235-250 грн то капець і при тому квіти простояли 3 дні і просто до них доторкнутися і все розпадуться мають по факту вернути гроші але ні ці взяли і заблокували мене хах
-
ОтветДякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас залишилися негативні враження. Хочемо зазначити, що всі наші квіти свіжі, і фото перед відправкою це підтверджують. Ми несемо відповідальність за якість квітів протягом 24 годин після отримання, а їх подальший стан залежить від умов догляду. Також хочемо нагадати, що заміну квітів було узгоджено з вами. Якщо у вас залишились питання, ви завжди можете звернутися до нас для консультації.
-
-
14.02.2025Світлана, Португалія★★★★★Дуже вдячна швидко вчасно дякую
-
ОтветДякуємо за ваше замовлення та довіру! 💐 Нам дуже приємно, що ви обрали саме нас. Ми раді, що могли стати частиною вашого особливого моменту.
-
-
14.02.2025Максим, Київ★Дуже погана логістика ,привезли замовлення запізненням в 4 години ,не попередили про то що буде затримка
-
ОтветЩиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важлива своєчасна доставка, і прикро, що цього разу не змогли виправдати ваші очікування. Ми обов’язково розберемося в ситуації та зробимо висновки, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за ваш відгук – він допомагає нам ставати кращими.
-
-
14.02.2025Олексій, Ізраїль★★★★★Дуже гарний сервіс.Другий раз роблю замовлення.Вчасна доставка.приємне обслуговування,свіжі квіти.
-
ОтветДякуємо вам за довіру та теплі слова! 💐 Нам дуже приємно, що ви вдруге обираєте наш сервіс. Раді, що якість квітів, вчасна доставка та обслуговування вам сподобалися. Завжди готові радувати вас знову! 😊
-