На жаль, такого міста немає, але Ви можете звернутися до менеджерів для уточнення
Почніть вводити назву міста, а ми вам підкажемо
{{city.name}}
arrow_scroll_up
UAH
  • EUR
  • £ GBP
  • $ USD
UK

Київ
На жаль, такого міста немає, але Ви можете звернутися до менеджерів для уточнення
Почніть вводити назву міста, а ми вам підкажемо
{{city.name}}

О компанії SunRose

*
*
*
  • 17.07.2024
    Росица Слипец, Варна, Болгария
    Большое спасибо за замечательный букет! Заказ был выполнен точно и вовремя. Спасибо!
  • 16.07.2024
    Оксана, США
    Дуже вам вам вдячна за змогу привітати рідних із Днем Народження! Гарні квіти і свіжі торти! Вдячна за якісну роботу! Бажаю вам процвітання у вашій справі! ( було б добре якщо в подарунки у вас був вибір парфумерії )
    • Ответ
      Оксана, дуже вам вдячні за приємні слова! Дуже старались та завжди раді вам допомогти з доставочкою. Нажаль дійсно парфумерії в нас немає на сайті, так як нажаль не можемо нести відповідальність за оригінальність бренду парфума при покупці під замовлення. Але ми маємо для вас альтернативу гарну! На наступне замовлення ви зможете нам прислати новою поштою вже замовлений парфум і ми його додамо до гарної квіткової композиції. З найкращими побажаннями Sun Rose
  • 13.07.2024
    Елена, Харьков
    Большое спасибо за оперативность, доставку, внимание и качество. Вы суппер команда!!! Подарок доставлен в день оформления заказа. Приятное общение, консультация, обслуживание. Тяжело найти компанию которые делают доставку в пригород. Спасибо, все суппер. Хороших вам покупателей!!!
  • 11.07.2024
    Яна, Харків
    Ця компанія вельми шановна і добра! Вкотре дуже порадували моїх рідних неймовірними трояндами та ласощами! Я вам така вдячна! Ви просто чудові!☺️
  • 11.07.2024
    Владислав, Первомайськ
    За годину до часу доставки зателефонували і повідомили що вибраних квітів немає. Запропонували альтернативу, від якої відмовився. Коли задав питання про повернення коштів, відповіли що з вами зв'яжеться менеджер. Він зв'язався через годину щоб сказати що вони знайшли квіти і доставка буде. Але за цю годину я знайшов іншу доставку. А відміняти і повертати кошти вони відмовились. І почали писати всякий брєд, типу скасування не було узгоджене і ми вам запропонували альтернативу. Хоча я чітко відповів що нічого не цікавить і хочу повернути кошти
    • Ответ
      Доброго дня, Владислав! Нам дуже прикро, що сталась така ситуація , вибачте нас будь-ласка. Дійсно ми з вами хотіли узгодити заміну по букетику, але ви сказали, як для вас важливі саме ці квіточки і якщо їх не буде, то замовлення не актуальне, менеджер передав запит адміністратору . Адміністратор за пів годинки вже відповів вам , що доставочка вже їде до отримувача з потрібним букетиком, так як привезли потрібну квіточку в поставці.Отримувачу вручили і ми вам надали фотозвіт вручення. Ми дійсно не скасовували замовлення, а працювали над ним весь час, нам прикро, що сталось непорозуміння . Ми будемо працювати на нашим сервісом. За всі незручності пропонуємо велику знижку або коробку рафаелло на рахунок компанії за всі незручності.
  • 10.07.2024
    Анна, Одесса
    Дякую. Букет дуже сподобався.Сервіс відмінний.
  • 08.07.2024
    Наталья , Варшава
    Огромное Вам спасибо за поздравление родителя
  • 07.07.2024
    Ірина , Нідерланди
    Велике дякую за гарний букет і вчасне привітання моєї донечки.
  • 05.07.2024
    Марина, Нидерланды
    Спасибо большое за оперативность. Приятные эмоции. Все на высшем уровне. Поздравляю маму с днём рождения,все остались очень довольны. Очень рекомендую Sunrose!
  • 05.07.2024
    Олена, Кипр
    Как всегда, сервис на высшем уровне! Спасибо большое за поддержку и помощь, за прекрасные эмоции!