К сожалению, такого города нет, но Вы можете обратиться к менеджерам для уточнения
Начните вводить название города, а мы вам подскажем
{{city.name}}
arrow_scroll_up
UAH
  • EUR
  • £ GBP
  • PLN
  • $ USD
RU

Прилиманское
К сожалению, такого города нет, но Вы можете обратиться к менеджерам для уточнения
Начните вводить название города, а мы вам подскажем
{{city.name}}

О компании SunRose

*
*
*
  • 06.05.2023
    Николай, Киев
    Добрый день! Хочу выразить свое недовольство по моему первому и последнему заказу в интернет магазине SunRose. 05.05.2023 был сделан заказ № 436308 букет из белых и "синих" роз, стоимостью 2021 грн. Это ужас!!! Во-первых, цвет синих роз не соответствует картинке на сайте. (см. вложение). Это даже не синий цвет, а не пойми что... Только сегодня утром оператор мне сказала что это крашеные розы. Если бы сказала вчера, я бы их и не заказывал!!! Во-вторых, вонь спирта или какой-то краски, по всей квартире, не возможно дышать!!!!! В результате, выкинули их в мусорный бак, бо невозможно от такого запаха находиться в квартире с маленьким ребенком.
    • Ответ
      Здравствуйте! Мы полностью ознакомились с вашей перепиской по заказу с оператором. Перед оформлением заказа оператор сообщил вам ,что роза будет окрашена и скинул фото пример, как уже делали букетик. ( Вложение скрина переписки прикрепляем). Сам букетик делали из свежайших роз для вас , очень старались выполнить по всем пожеланиям. Оттенок розочки немного свелее от фото примера, так как на сайте представлена картинка, поэтому менеджер скинул перед оформлением заказика фото роз, которые уже делали. Сама розочка действительно имеет незначительный запах окрашивания ,но в течении пару часов запаха уже не будет. Приносим извинения за все неудобства с нашей стороны, очень старались вам помочь порадовать любимого человека необычным и стильным букетиком.
  • 29.04.2023
    Parvina, USA
    Шановни SunRose, Дуже дякую, що зробили цей день особливим для мами моєї подрузі! Це був дуже приємний сюрприз. :)
  • 28.04.2023
    Ірина, Білгород-Дністровський
    Щиро дякую за чудовий букет, бездоганний сервіс та швидку обробку замовлення
  • 26.04.2023
    Алексей, Киев
    Заказал бабушке в Харьков на день рождения цветы и корзину фруктов. Она в восторге. Спасибо вам.
  • 26.04.2023
    Лілія, Київ
    Величезна благодарність всьому колективу SunRose за оперативність і можливість виконувати побажання клієнта. Дуже вдячна за можливість отримувати належний сервіс по всій Україні!!!Ви найкращі в своїй сфері!
  • 20.04.2023
    Вадим, Дніпро
    оцінка 12 по 5-ти бальній системі
  • 09.04.2023
    Андрій, Звягель
    Замовив і все пройшло як по маслу )) Дуже задоволений я і моя дружина
  • 09.04.2023
    Ірина, Тернопіль
    Подяка колективу компанії SunRose. Доставку замовляла в Рим. Виконано на відмінно! Приємні враження залишились від самого початку співпраці. Дякую за професійність, якісну роботу та гарний настрій. Обов'язково звернуся ще до вас по допомогу. Бажаю успіхів!
  • 04.04.2023
    Ліза, Львів
    Доставка мала бути з 8 до 10, о 9:30 мені написали, але не було можливості відповісти. О 10 мені подзвонили і сказали, що доставка буде о 12. Цього не відбулося. Об 11:30 мене попросили зачекати ще, бо корки і водій не встигає (чому це має бути моєю проблемою не розумію). Перенесли доставку на іншу адресу, яку переплутал або водій, або оператор. В решті решт букет отримала, до букета претензій не маю, на відміну від сервісу
    • Ответ
      Ліза, доброго дня! Дуже вам вдячні за зворотній зв'язок! Замовник дійсно вказав бажаний час доставочки з 8 до 10. По регламенту компанії , ми завжди робимо зізвон з отримувачем перед доставочкою. Нажаль до 10 годинки ми не змогли вийти з вами на зв'язочок. Після того ,як узгодили з вами доставочку, одразу кур'єр виїхав по маршуту. Нажаль були пробки на дорозі, тому одразу попередили о затримці вас, щоб узгодити зручну адресу. Вибачте будь-ласка за всі незручносі з нашої сторони, будемо покращувати наш сервіс. Дуже хотіли подарувати вам гарний настрій та свіжайші квіточки.
  • 29.03.2023
    Карина, Киев
    Нікому не раджу!! !присилають не те що замовляли і кошти ніхто не поверне вам
    • Ответ
      Доброго дня, Каріна. Дуже стурбовані, що ви не задоволені нашої роботою. Ми дуже старались виконати букетик за вашим бажаним фото прикладом. Нажаль наша помилка, що перед оформленням замовлення не узгодили з вами точний квітковий склад. Букетик зробити зі свіжайших квітів для вас та за бажаним фото прикладом. Ми отримали скаргу від вас ,що букетик не такий пишний ,як ви хотіли. Ми одразу все уточнили у флористів та зробили калькуляцію букетика та зробили часткове повернення за всі незручності. Будемо удосконалювати наш сервіс. Вибачте будь-ласка нас, дуже старались зробити все за вашими побажанням, щоб порадувати вашу рідну людину